SPOLEČNOST STOROPACK ZVYŠUJE OBRAT O TÉMĚŘ PĚT PROCENT

Novinky 13.07.2018

  1. Společnost
  2. Novinky
  3. Novinky 2018
  4. Společnost Storopack zvyšuje obrat o téměř pět procent

Společnost Storopack má za sebou úspěšný finanční rok 2017. Tato mezinárodní firma specializovaná na dodávky ochranných obalů vytvořila za minulý rok celkový obrat ve výši 454 milionů eur, to je o 20 milionů eur víc než v roce 2016. Ke zvýšení obratu o přibližně 4,6 procenta proti uplynulému roku přispělo asi 2 500 zaměstnanců na 64 pracovištích po celém světě.

Společnost Storopack vytvořila více než polovinu svých výnosů v Evropě (55 procent), větší čtvrtinu v Severní Americe (27 procent) a téměř 16 procent v Asijsko-pacifickém regionu. Ke 2 procentům přispěly společně Jižní Amerika a ostatní země. Na svém klíčovém trhu v Evropě dosáhla společnost Storopack nárůstu o téměř 4,5 procenta. Severní Amerika zůstává na téměř stejné úrovni jako vloni s +0,4 procenty. V rámci velmi potěšujícího rozvoje pak klíčové budoucí trhy společnosti Storopack v Asijsko-pacifickém regionu a Jižní Americe zaznamenaly jasné dvojciferné tempo růstu.

Pan Hermann Reichenecker na pozici Chairman of the Management Board je s roční účetní závěrkou spokojen: „Navzdory ostrému nárůstu cen surovin jsme zaznamenali silný výsledek, který zlepšuje naši rozpočtovou předpověď a zaznamenává růst ve všech našich regionech po celém světě.“

Růst motivován produktivitou pro zákazníky a udržitelnými zdroji
Vývoj růstu společnosti Storopack je především výsledkem pravidelných inovací produktů. Co se týče nových produktů, zaměřujeme se především na navýšení produktivity procesů ochranných obalů pro zákazníky a na udržitelné zdroje.  Společnost Storopack již nyní získává přes 25 procent svých výnosů z produktů zhotovených z udržitelných nebo recyklovaných surovin. Oba tyto aspekty budou při budoucích inovacích produktů i nadále hlavní prioritou.

Digitalizace se zaměřením na zákazníka
Společnost Storopack má již digitalizovanou řadu interních procesů. V nadcházejících letech se zaměří na digitalizaci, která přidává hodnotu pro zákazníky. V této oblasti jsme shromáždili velké množství nápadů, některé již byly implementovány, jiné se stanou realitou během nadcházejících let.