Storopack Česká republika, s.r.o.
K nádraží 519 664 59 Telnice T +420 544 254 052 molding.cz@storopack.com
Klíčem k úspěchu naší společnosti jsou hodnoty a standardy, které nám poskytují návod, jak komunikovat se zaměstnanci, zákazníky a obchodními partnery a vytvořit tak základ pro mimořádnou spolupráci. Jako globální, rodinný podnik jsme si vědomi naší sociální a ekonomické odpovědnosti, kterou aktivně pomáháme utvářet.
Během globálního, celopodnikového procesu jsme společně sestavili v dokumentu „Storopack Vision & Guidelines – Vize a směrnice společnosti Storopack“ principy, které tvoří základ našich činností a definují společnost Storopack jako podnik, zaměstnavatele a obchodního partnera.
Naše klíčové kompetence spočívají v prvotřídních obalových řešeních a tvarovaných dílech.
1. V první řadě se zaměřujeme na aplikace v oblasti ochranných obalů a tvarových dílů z pěnových polystyrenů.
2. Považujeme za nikdy nekončící úkol poskytnout vhodná řešení tak, abychom mohli uspokojit měnící se potřeby našich zákazníků servisem na nejvyšší úrovni.
3. Zákazníci, trhy a naše vlastní schopnosti jsou vůdčím principem všeho, co děláme.
Společnost Storopack usiluje o to, aby byla přední značkou na námi zvolených trzích.
Naše existence závisí na našich zákaznících.
1. Pozorně nasloucháme a učíme se z úkolů, které před nás staví naši zákazníci. Tímto způsobem neustále vylepšujeme své produkty, služby a dlouhodobé obchodní vztahy.
2. Společnost Storopack své trhy zásobí vysoce kvalitními produkty a službami.
3. Svým zákazníkům vycházíme vstříc v maximálně možné míře prostřednictvím přítomnosti na místním trhu s podporou naší korporátní sítě.
Pro výrobky našich zákazníků vytváříme skutečnou přidanou hodnotu.
Společně s našimi zákazníky a dodavateli vyvíjíme a nabízíme inovativní řešení.
1. Naše řešení v oblasti ochranných obalů zajišťují, že výrobky našich zákazníků budou přepraveny a uskladněny bez poškození.
2. Naše tvarové díly z pěnových polystyrenů nejenom zvyšují funkčnost produktů zákazníků, ale zlepšují také možnosti jejich dalšího vývoje, designu a technologie.
3. Naše produktové řady a řešení jsou vyvíjeny za pomoci aktivního celosvětového průzkumu v oblasti technologie a na základě komunikace mezinárodních týmů společnosti Storopack.
4. Máme zájem o spolupráci na novém rozvoji podniku.
Naše inovace jsou tak přednostně zaměřeny na lepší použitelnost našich produktů a zvýšené vytváření hodnoty.
Dobří dodavatelé se mohou stát strategickými partnery, což je klíčový faktor našeho úspěchu.
1. Máme zájem o dlouhodobé a spolehlivé obchodní vztahy s našimi dodavateli.
2. Spoléháme se na naše dodavatele, a proto očekáváme kvalitu, přesnost a spolehlivost. Společné inovace a vývoje, z nichž profitují obě strany, jsou možné pouze v případě dobrých vztahů s dodavateli.
3. Poměr ceny a výkonu našich dodavatelů musí být přiměřený našim dlouhodobým představám o kvalitě a službách.
Dodavatelé, kteří jsou pro naši hlavní obchodní činnost rozhodující a zároveň důvěryhodní, se mohou stát našimi partnery.
Jsme blízko našim zákazníkům a rozumíme jejich potřebám.
1. Společnost Storopack je přítomna tam, kde jsou stále potřeba naše produkty a kde jsou vhodné všeobecné podmínky.
2. Aktivně analyzujeme a vytváříme trhy po celém světě.
3. Společnost Storopack respektuje lidi, jejich kulturu a prostředí všude ve světě.
4. Naše výrobky nabízíme na mezinárodní úrovni.
5. Máme zájem o spolupráci všude tam, kde mohou být otevřeny nové trhy.
Na globálních trzích jednáme rychle a dbáme o dlouhodobou perspektivu.
Naším nejcennějším aktivem jsou motivovaní zaměstnanci.
1. Jednejte s každým tak, jak chcete, aby ostatní jednali s vámi.
2. Naše otevřenost a vzájemná úcta při jednání s ostatními je základem pro dlouhodobý a úspěšný rozvoj naší společnosti.
3. Společnost Storopack propaguje proces neustálého zlepšování investováním do školení a dalšího rozvoje našich zaměstnanců.
4. Na oplátku se očekává, že zaměstnanci budou v plné míře využívat svůj potenciál a schopnosti.
5. Podporujeme iniciativu a vlastní návrhy. Pokud se stanou chyby, otevřeně o nich diskutujeme a poučíme se z nich. Považujeme je za příležitost se z nich společně učit.
6. Cíle a záměry jednotlivců i oddělení jsou vždy odvozeny od zájmů celé společnosti.
Naši zaměstnanci představují náš největší potenciál a odlišují nás od ostatních.
Dodatečné odpovědnosti našich vedoucích pracovníků jsou jasně stanoveny a musí být realizovány.
1. Vedoucí pracovníci nesou odpovědnost za motivaci a rozvoj členů týmu tak, aby se v něm ustavilo sociální, kulturní a environmentální uvědomění.
2. Naši vedoucí pracovníci zaměřují svou iniciativu na celkový cíl a jsou zodpovědní za své povinnosti.
3. Tým vedoucích pracovníků působí na národní i mezinárodní úrovni a cestuje.
4. Každý vedoucí pracovník pečuje o trvale pozitivní image značky Storopack, interně i externě.
Naši zaměstnanci a vedoucí pracovníci společně tvoří silný tým.
Společnost Storopack je živoucím příkladem předností rodinného podniku.
1. Zachování společnosti Storopack jako rodinného podniku má nejvyšší prioritu.
2. Filozofie našeho rodinného podniku nabízí významné příležitosti k osobnímu rozvoji a vyžaduje osobní nasazení, odpovědnost a spolupráci. To s sebou nese nejen uchování úspěšné tradice a mezilidských vztahů, ale také flexibilitu, rychlé rozhodování a reakci na potřeby.
3. Naše podnikatelská činnost zohledňuje odpovědnost za životní prostředí a společnost. Náš styl je upřímný, přímočarý a zaměřený na kontinuitu.
4. Ve společnosti Storopack je vztah mezi cizím a vlastním kapitálem v pevném a zdravém poměru. Proto je dlouhodobý rozvoj hodnot důležitější než krátkodobý zisk.
5. K udržení vyrovnané finanční síly společnosti je zapotřebí rentability, efektivnosti, účinného využívání zdrojů a dostatečná tvorba přidané hodnoty. To by mělo v dlouhodobém horizontu zajistit nezávislost na cizím kapitálu.
Naším klíčovým vodítkem je dlouhodobý rozvoj hodnoty společnosti Storopack jako nezávislého rodinného podniku.